8 Temmuz 2015 Çarşamba

Manzaralar

Merhaba ve iyi geceler ^^

Güzel bir Bursa Terminal çekimiyle devam edelim... Görüşürüz!


*

OLMAK İSTERDİM

Şu anda İstanbulda olmak isterdim. 
Mihrabat Korusunun dar yollarında seninle 
Yan yana,yana yana yürümek... 
Birde martıların kanatlarından seyretmek İstanbulu. 

Birde sen olacaktın yanımda adamım. 
Bakarken Çamlıca'dan mehtaba, 
Dinleyecektik en güzel aşk şarkılarını. 
Ve ben senin gözlerinde kaybolurken, 

Seni Seviyorum diye haykıracaktım Marmara'ya 

Şimdi yanımdasın belki ama, 
Ne Mihrabat Korusunun dar yollarında, 
Seninle yan yana,yana yana 
Yürüyebildik... 

Ne de bakabildik Çamlıcadan mehtaba 
Ne de Dinleyebildik en güzel aşk şarkılarını 
Sadece kaybolabildim gözlerinde ama 
Seni seviyorum diye haykıramadım Marmaraya...

ÖZDEMİR ASAF

*


Daha güzel resimlerde görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın






Sevgiler,





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim :)