19 Haziran 2015 Cuma

Çiçekler

Merhaba !

Gecenin köründen sahuru beklediğimiz Ramazan'ın üçüncü gününden selamlar... Güzel çekimlerle devam ediyoruz... Hayırlı Ramazanlar...


**

Yaz başıydı gittiğinde...
Ardından senin için üç lirik parça yazmaya karar vermiştim.
Kimsesiz bir yazdı,
Yoktun.
Kimsesizdim.
Çıkılmış bir yolun ilk durağında bir mevsim
Bekledim durdum.
Çünkü ben aşkın bütün çağlarından geliyordum.

Sanırım lirik sözcüğü en çok yüzüne yakışıyordu.
Yüzündeki kuşkun kedere, gür kirpiklerinin altından,
Kısık lambalar gibi ışıyan gözlerine,
Çerçevesine sığmayan munis, sokulgan, hüzünlü resimlerine...
Lirik sözcüğü en çok yüzüne yakışıyordu...

Murathan Mungan

*

Daha güzel resimlerde görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın






Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim :)