10 Mayıs 2015 Pazar

Kompozisyonlar

Herkese iyi geceler ^.^

Bursa dönüşümde kısacık da olsa memleketimde nefes almanın anısına çok daha önceki performanslarımdan biriyle sizleri buluşturuyorum :) Keyifle Kalın !!


**
BEN ACIYIM

Ben acıyım. Yani senin bazan düşen yüzün. Umarsız .
Boynun bazan. Bazan ağzın, gölgeli gözlerin.

Yani Çocukluğun. Bursa'da bir sokak yani.
( Bursa'yı hiç görmemişim gibi gelir bana)

Bir akşam yaktığın bir mum sonra bir kilisede
Daha hiç bilmediği bir yüz için ölümün

Sen ki hep bir yüzüne dönüşürsün bende
Bir yüze
Hem geceyi, hem tan yerlerini taşır kendinde.

Ben ki bir yıkıntınım senin, senin büyüttüğün
Acının el yazısında...

İlhan BERK

**

Daha güzel resimlerde de görüşelim...

Takipte Kalın






Sevgiler,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim :)