8 Mart 2015 Pazar

Portreler

Herkese merhaba ^.^

8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Gününüz kutlu olsun !!! Bugüne geç kalan bir dilek olsa da henüz gün tamamlanmadan yetiştirebildim :))) Nasılsınız, umarım keyifler yerindedir... Bugün günün anlam ve önemine uygun bir fotoğraf ve bir şiirler sizlerleyim... Her gününüzün kadınlar günü kadar değerli olduğu, kadın cinayetlerinin işlenmediği daha medeni, daha insana değer verilen günler yaşamanızı temenni ederim... Sevgiler...


Kadınım ben,
Minicik yüreğinde dünyayı taşıyan,
Elleri hamur kokan,
Kırılgan alıngan,
Gözyaşları içinde saklı,
Biraz çocuk, biraz anne,
Biraz deli,
Aşkın her hali,
Tutkulu, düşbaz
Haylaz ve saf bir kadınım ben,
İncitmeyin beni,
Giydiğim fistanlar bile çiçekli benim,
Bedenimin ne önemi var ki,
Benim hazinelerim yüreğimde gizli...

Can YÜCEL

Daha güzel resimlerde de görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın





hasibecengizphotography@gmail.com
Sevgiler,




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim :)