15 Mart 2015 Pazar

Manzaralar

Herkese mutlu Pazarlar...
 
Özenilecek kadar güzel bir manzarayla selamlıyorum sizleri... Bu yağışlı günlerde bakıp da özleyelim diye :))

 
Yaşamak dopdoluydu akan pınarlar gibi
inanmayanlar beklediler
Umutlarını borç verdin,
cebinde hiç kalmadı
dostların anlamadılar...
Sen hep kendine önlemler aldın,
ben kendime yasaklar koydum,
önümüzde barajlar var,
bu su hiç durmaz...
 
Nar gibi güzelliğin gizliydi
vereceklerin fazlaydı
insanlar inanmadılar...
Sustun sustun konuşmadın
sonra kaçtın arkana bakmadan
insanlar şaşırdılar...
Sen hep kendine önlemler aldın
ben kendime yasaklar koydum,
önümüzde barajlar var,
bu su hiç durmaz...
 
*
 
Daha güzel resimlerde de görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın






Sevgiler,

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim :)