17 Şubat 2015 Salı

Kompozisyonlar

Herkese iyi akşamlar ^.^

Umarım keyifler yerindedir, uzunca bir süredir paylaşım yapamadığımın farkında ve üzüntüsündeyim... Ancak aldığım karar doğrultusunda ve yoğun biriken  fotoğraflardan dolayı her gün bir paylaşım yapmayı düşünüyorum... Bugün sizlerle Yeşilköy sahilde çektiğim ve halen paylaşılmayı bekleyen harika bir fotoğrafla merhaba diyorum...


BİSİKLET

I.
Bir bisiklet
2 tekerli
Eskilerin velosipet dedikleri türden
Babam önde
Ben arkasındayım
Kıreliden Göçeriye gidiyoruz
Annemin yanına.
Anneannem de var orda
Dedem de.
Ben babamı çok seviyorum
Annemi de.

II.
Bir bisiklet
3 tekerli
Sarı mavi renkli 
Alman malı.
Büyükleri bindiriyorum diye
Duvara fırlattı babam onu.
Bisiklet babama küstü
Ben küsmedim.

III.
Bir bisiklet 
Kırmızı, 18 vitesli
Gazeteden kuponla aldı babam
Sürmeyi beceremedi
Sattı.

IV.
Bir bisiklet
Orta boy bemeks
İlk karne hediyesi
Babam öğretmeye çalıştı önce
Öğrenemedim.
Sonra çok uzağa gitti
Tek başıma öğrendim.
Sürdüm sürdüm sürdüm
Babama yetişemedim
Bir gün bozuldu bisikletim
Babam geldi
Tamir etti.
Bir daha çok uzağa gitmedi.

V.
Bir bisiklet
Mavi, 21 vitesli.
Ne gezmelerim oldu onunla
Ne hayallerim
Ve sevdiklerim.

VI.
Bir bisiklet
Son bisiklet
Yol kenarında
Direğe dayalı
Yanında bir adam 
İki büklüm
Son nefeslerini alıp veriyor.
Çok sevmek kalbine ağır gelmiş
Gülüyor, gülüyor, gülüyor.

Ruçhan Oflaz

Daha güzel resimlerde de görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın





hasibecengizphotography@gmail.com

Sevgiler,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim :)