15 Ocak 2015 Perşembe

Manzaralar

Herkese keyifli akşamlar dilerim ^^


SEN ORADA BEN BURADA

Ben orada öldüm en çok orada bilmezsin 
Orada zaman buruşmuş bir eski resimdi 
Orada sen yoktun, gözlerin belli belirsiz 
Koptum oradan, bir kırık heykelim şimdi 

Bir kolum derin denizlerde tek başına 
Ayaklarım çöllerde kum tepelerinde gömülü 
Alıp götürür saçlarımı bir soğuk rüzgar 
Ben orada öldüm, en çok orada bir başka türlü 

Hiç bende değilsin, burada yoksun ki 
Orada var mısın, ya da ben yok muyum 
Tek değiliz seninle, bütün olmadık hiç 
Şimdi nerdeyiz nasılız bilmiyorum 

Orada akşamlar daha çok serin 
Ben bu kadar değilim, bu kadar yıkık 
Sarhoşum, kederliyim, yoksulum, sensizim 
Orası sisler içinde orası karanlık. 

Bensiz olduğun yerde değil mi en güzelsin 
Bensiz olduğun yerde şöyle şarkılarını aşkını

Ümit Yaşar OĞUZCAN


^.^

Daha güzel resimlerde buluşmak dileğiyle..

Takipte Kalın





hasibecengizphotography@gmail.com

Sevgiler,




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim :)